BUSINESS OPPORTUNITY

Executive Personal Assistant

16-24 uur per week

Structureren en ‘Getting Things Done’ is jouw middle name.

Echt overzicht houden en alle zaken regelen. Meedenken en vooruitdenken. Jij vindt dit het leukste wat er is! Sterker nog… je doet niet anders. Op alle vlakken. Je bemoeit je het liefst overal mee.

Als allround Executive Personal Assistant help je onze founder, een jonge en bevlogen Nederlandse ondernemer. Dat doe je voor de diverse ondernemingen, maar ook met privézaken, zoals het boeken van reizen, help je. Jouw rust en focus zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je bent een sparringspartner voor de ondernemingen en zoekt vanalles uit. Heeft de ondernemer een idee? Dan schakel jij met de juiste partijen om ervoor te zorgen dat het idee gerealiseerd kan worden. Jij bent de kracht die alles (en meer) rondom de founder voortvarend managet.

Met jouw organisatorische talenten en verantwoordelijkheid vul je jouw eigen rol helemaal in.

Je houdt ervan om in een innoverende omgeving te werken, waarbij hard werken en plezier hand-in-hand gaan

Jij bent op ons kantoor het stralende visitekaartje. Je beantwoordt de telefoon, ontvangt gasten met een lach en biedt hen een lekker kopje koffie aan. Jij weet precies wat er in huis is en zorgt dat er tijdig kantoorartikelen besteld worden. Rond lunchtijd regel jij een verse, gezonde en gevarieerde maaltijd/buffet. Vervolgens pak je wat administratie op en verwerk je de post. Je collega van vraagt of je even naar de sleutelmaker wil: met plezier! Lekker even naar buiten en voor je het weet is het alweer tijd om de dag af te sluiten. Met jouw proactieve houding en enthousiasme regel jij alles op kantoor tot in de puntjes.

Daarnaast werk je mee aan de organisatie van events, grote meetings, agendabeheer en alle organisatie rondom het kantoor.

Wat je gaat doen

We zijn een ondernemings- en investeringsmaatschappij, waarbinnen diverse activiteiten en bedrijven vallen. Vastgoed is een van de core businesses en daarnaast investeren we in start-ups uit andere branches. Het kantoor is gevestigd in het centrum van Den Haag. Een inspirerende omgeving waar rust en de juiste energie even belangrijk zijn.

We zijn continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden, waar ook jij over mee kunt denken. Naast perfect complex agendabeheer, postafhandeling en privézaken regelen, weet je vooral belangrijke prioriteiten te stellen. Je draait je hand er niet voor om alles in zijn leven te regelen, van het opvragen van offertes voor de ondernemingen tot aan het uitzoeken van een personal training om zijn gezondheid op pijl te houden. Zoals een echte Executive Personal Assistant betaamt.

Je werkt graag mee aan het succes van de organisatie en verliest daarbij het commerciële belang nooit uit het oog. Je werkt met de founder samen om de efficiëntie en effectiviteit te maximaliseren.

En bij dit alles is het belangrijkste om een natuurlijke samenwerking te hebben. Werk uitbesteden draait om vertrouwen. Een match op persoonlijk niveau is dus belangrijk.

Een greep uit jouw gevarieerde takenpakket:
  • je werkt nauw samen met de founder;
  • je anticipeert op behoeften en biedt op maat gemaakte administratieve ondersteuning op hoog niveau;
  • nauwkeurige uitvoering van administratieve werkzaamheden, waaronder het regelen van onkosten, officiële documenten, het afhandelen van correspondentie en verzoeken namens de founder;
  • Bijwonen van vergaderingen, notuleren en opstellen van gespreksverslagen
  • follow-up geven aan uitgezette acties;
  • organiseren en coördineren van meetings, bijeenkomsten in- en extern events
  • je beheert complexe agenda- en planningsvereisten;
  • het verzorgen van (verjaardags-)cadeaus, kaartjes en presentjes;
  • je fungeert zowel intern als extern als contactpersoon en behoudt te allen tijde een gevoel van professionaliteit en samenwerking.

Jij…

…werkt zelfstandig en ‘kom op, aanpakken’ is hoe je je dagen aanvliegt. Daarbij is het van belang dat je goed kunt omgaan met vertrouwelijke informatie en kunt werken met een hoge mate van discretie, integriteit en accuratesse. Daarnaast beschik je over sterke communicatie skills. Recente reële werkervaring en een hoog, gevorderd werk-denkniveau is een must voor deze functie. Daarnaast beschik je over een frisse helikopterview waarbij je alles aan elkaar verbindt, zowel mensen als processen. Klinkt fijn toch?!

Wat je nodig hebt als zijn Personal Assistant:

  • je bent pragmatisch en weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden;
  • sterke organisatorische, administratieve en timemanagement vaardigheden;
  • uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • bedreven met Google Drive evenals andere productiviteits- en samenwerkingstools, zoals Slack;
  • bedreven met Apple producten;
  • discretie en vertrouwelijkheid;
  • representatieve, rustige en professionele uitstraling.

Wij bieden:

  • Een flexibele 16 tot 24-urige werkweek
  • Een uitstekend passend bruto maandsalaris, passend bij wat er van je gevraagd wordt;
  • Een prachtige werklocatie in het centrum van Den Haag;
  • Een gedreven werksfeer met leuke collega’s;
  • Diverse leuke en gezellige werkborrels- en uitjes;
  • Mogelijkheid om onderdeel te zijn van iets groots en daar een bijdrage aan te leveren;
  • Uitzicht op een langdurige samenwerking op contractbasis bij de opdrachtgever.

Competenties:

  • pro-actief
  • gestructureerd
  • zelfstandig
  • flexibel en pragmatisch.
Interesse

Heb je interesse in deze functie? Stuur dan je CV en motivatie naar: firazia@young.nl.

@2022 Young Venture Group